a nyugodt éjszakákért

Halak prosztatitával

halak prosztatitával

Csicsenkov Péter Így élj, hogy megvédd a prosztatád A november a férfi egészség hónapja, melynek nagyon fontos része a prosztata védelme is. Összegyűjtöttünk, hogy mire érdemes odafigyelni a prosztata egészségének megőrzése érdekében, amiben dr.

A formulát meghatározó összes szempontot újragondoltuk és újraterveztük a maximális hatékonyság és biztonságosság érdekében.

Csicsenkov Péterrendelőnk urológusa volt a segítségünkre. Nézzük, mit tehetünk azért, hogy elkerüljük a prosztata betegségeket és a vele járó kellemetlen halak prosztatitával. Testsúly Az egészséges testsúly megtartása sok betegség megelőzésében segít, beleértve a szívbetegségeket, cukorbetegséget és bizonyos daganatokat. A túlsúly a prosztatarák kialakulásának esélyét is növeli.

Gasztroangyal 9. rész - Halak (2017)

Az ideális testsúly meghatározására többféle módszer ismert: BMI index: optimális értéke Legalább naponta ötször fogyassz zöldséget és gyümölcsöt. Egyél feldolgozatlan, teljes kiőrlésű gabonát tartalmazó ételeket.

halak prosztatitával

Fogyassz növényi alapú fehérjét: hüvelyeseket, szójaételeket, olajos magvakat. Csökkentsd a cukorbevitelt: kerülje a gyorsételeket, a cukros üdítőket és a feldolgozott húsokat. Mérsékeld a vörös hús fogyasztását.

halak prosztatitával

Ügyelj a megfelelő mennyiségű kalcium bevitelre, de a napi ajánlott értéket ne lépd túl. Ajánlott értékek: 19 és 70 éves kor között: mg 70 éves kor felett: mg Kerüld az étrend-kiegészítőket, ezek ugyanis bizonyos vitaminokból és ásványi anyagokból magasabb mennyiséget tartalmazhatnak, mint amit a szervezet igényel. Egyél magas likopin és szelén tartalmú ételeket: Kiváló likopin források:.

halak prosztatitával